Re: Przed³u¿acz do monitora - 3m - w rozdzielczosci 1280x1024

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Thu 21 Aug 2003 - 23:29:57 MET DST

rootmp31_at_poczta.onet.pl wrote:

> Czy moge prosic cie o ustawienie poprawnego charsetu ?

W zasadzie to był poprawnie ustawiony. Treść była bez pliterek - us-ascii
jest OK, A Subject miał w QP poprawne ISO. Inna rzecz, że część czytników
newsów źle sobie radzi ze kombinacjami charsetów w QP - zdaje się, że
Outlook też. KNode mi na tamtego posta poprawnie na pl.test odpowiedziało
(nie zepsuło pliterek w temacie), za to z twoim bez ręcznego sterowania
sobie nie da rady. Z ręcznym (ustawiłem utf-8) też nie wiem czy da :-)

--
Pozdrówka,
        Artur