Regeneracja baterii

Autor: Pchel (pchel_at_go2.pl)
Data: Thu 21 Aug 2003 - 23:36:10 MET DST

Witam
Na e-laptop przeczytalem, ze aby zregenerowac baterie Ni-MH (moja taka jest
w laptopie) to nalezy schlodzic ja do temp 5-15 stopni i podlaczyc do
ladowania przy wylaczonym kompie.

A teraz 2 pytanka:
1. Trudno teraz o taka temp., wiec czy moge baterie wlozyc do lodowki na
jakis czas (czy nic sie znia nie stanie??) i czy ladowanie tez ma przebiegac
w takiej temp.??
2. Kiedy bede wiedzial ze bateria sie juz naladowala skoro nie widze jej
stanu ladowania (to dosyc stary laptop i nie wyswietla on nic na wierzchu) -
zawsze jak go ladowalem to windowsie widzialem stan ladowania baterii

Aha i wlasnie po takim ladowaniu, kiedy windows wskazywal na 70% zaladowania
(wiecej nie trzymalem bo potem poziom skakal na zero i laptop wogole nie
chcial pojsc z takiej baterii) i odpaleniu lapta z takim poziomem to komp
chodzil przez bardzo krotki okres

Pozdr. i prosze o jakies informacje