Re: Dwa procesory 450MHz

Autor: alkos (CIACHalkos_at_tlen.pl)
Data: Thu 21 Aug 2003 - 21:51:09 MET DST

O montażu przy 2x450 możesz z lekka zapomnieć. AP6 wykorzystuje 2gi procesor
w kilkunastu procentach - z tego co wiem lepszy jest tutaj Avid Media
Composer (lub też Express DV), ale program to przestarzały lekko i nie wiem
czy ten pierwszy chodzi bez dedykowanego hardware'u. Przy kompresowaniu
owszem, będziesz mógł sobie zapuścić internet, ale mógłbyś robić to samo na
1 procesorze, ewentualnie obniżając lekko priorytet procesu. (a doszły by ci
instrukcje w stylu SSE znacznie przyśpieszające kodowania) Dopóki nie
chodzi tu o min. 2x1GHz PIII lub Athlon, to polecam sobie odpuścić i skupić
na 1 procesorze, (tutaj nie wiem jak się mają okoliczności) ok. 3 razy
szybszym za tą samą cenę.

Pomysł z dyskiem SCSI na system całkowicie na miejscu, pod warunkiem że ten
dysk będzie z tej epoki i wykaże się czasem dostępu lepszym niż dzisiejsze
7200. Bo w przypadku systemu transfer nie ma większego znaczenia.

Matrox bardzo ok., ale w przypadku "wsiąknięcia" w montaż może się okazać,
że fajnie by bylo mieć dualheada...

ps. ramu nigdy za wiele ;)

Pozdro
alkos

btw. po co ci WMM2, skoro myślisz o AP? Polecam grupę alt.pl.rec.videokamery
(może walnij FUTa..)