Re: ASUS P4S333 - niski poziom sygnału

Autor: rootmp31_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 21 Aug 2003 - 20:28:06 MET DST

Użytkownik "alkos" <CIACHalkos_at_tlen.pl> napisał w wiadomości

| To jest normalne, chyba że po podwyższeniu line out i (rec) line in
na maxa
| nie osišgasz sygnału w granicach -3 <-> 0 dB

Jednak myślę, że to nie jest normalne. Lewy kanał -5,9 prawy -4,8 dB.
Mam wrażenie, że to jednak wina płyty. Zresztą dorzucę jeszcze jeden
fakt.
Od samego poczatku wydawało mi się, że gniazdka minijack'ów sa jakieś
felerne. Wystarczy trącić kabel i prawie na pewno jeden z kanałów
przestanie
grać. Chyba trafiłem na bublowaty egzemplarz po prostu :-(

Oddawanie na gwarancji mi się wcale, ale to wcale nie uśmiecha :-(

pzdr
root