Re: jak odzyskac sesje z cd?

Autor: Mumin (gosmo67_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 21 Aug 2003 - 16:21:27 MET DST

> NTG

Domyślam się, że są grupy zajmujące się cdr, ale chciałem wam troche
namieszać... bo co tam....
Moze polecisz cos lepszego bo wg mnie ta jest najbardziej odpowiednia?

> nero instaluje w systemie session selectora - mój
> komputer/cdrom/właściwości płyty/któraś tam zakładka.

Już wiem... w nero można zaznaczyć sesję poprzedającą tę która spowodowała
awarię i ją pominąć poprzez nagranie kolejnej

Pozdrawiam
Przemek