Re: POMOCY!:((((((

Autor: Kobi (Kobi2003_at_wp.pl)
Data: Thu 21 Aug 2003 - 15:35:13 MET DST

From: "Pafnucy" <c-b_at_o2.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet

> Na grupie dyskusyjnej pl.comp.os.ms-windows.winnt na ten temat wiele razy
> pisano. Poszukaj w archiwum.

dzieki Pafnucy
czy ktos rownie mily i odrobine mniej zajety bylby na tyle uprzejmy i moglby
mi wyszukac odpowiedniego linka, bardzo przepraszam, wiem ze to chamstwo,
ale to pilna sprawa i nie mam czasu ani odpowiedniej wiedzy zeby sie w to
wszystko od poczatku wgryzac (szukalam w googlach, ale wyskoczyl tego taki
ogrom, ze piersi opadaja)
z gory dziekuje
Kobi