Re: P³yta Asrock K7S8XE i karta ATI Radeon HIS 9200...

Autor: S³awek (slaweks_at_rsk.rz.pl)
Data: Thu 21 Aug 2003 - 15:03:22 MET DST

> Jak sie instaluje nowa karte to sie system reinstaluje. Je¿eli w
> systemie pozostawa³y ¶miecie jakie¶ po GF to mo¿e nie dzia³aæ co¶

Ale ta karta by³a najpierw w kompie, pó¼niej zainstalowano windowsa i nie
dzia³a³o. Dopiero potem zosta³ wsadzony do p³yty gf4 i wszystko chodzi³o bez
zarzutów. Wsadzi³em jeszcze raz pó¼niej tego radka i dalej to samo, tak¿e to
nie w tym problem. Wydaje mi siê ¿e problem raczej tkwi w tym ¿e karta nie
chce chodziæ na tej p³ycie sis 748. Je¶li kto¶ mia³ podobny problem to
prosze o odpowied¼.