Re: Update amibiosa

Autor: czesiek (kaliber4413_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 21 Aug 2003 - 14:28:56 MET DST

CZEsc to znowu ja :P. Wielkie dzieki za zainteresowanie :D. Ale musze sie doc
zegos przyznac, zklamalem :(. Napisalem ze ma to byc serverk, bo nie chcialo mi
sie rozp[isywac. Chcialem sie dowiedzial na temat up date amibiosa. ten komp
mial sluzyc do sicagania filmow, mp3 , gier.dlatego zalezalo mi na duzym dysku.
A wygladalo by to tak. moj nowy komp odlaczam na noc, bo po co ma chodzic i
chalasowac. wyjmuje wtyczke i przekladam do 486 , ktory pratycznie niema
zadnego wiatraka i nie slychac go , a pozatym jest oszczedniejszy :P.
Jeszcze raz dziei. pa