POMOCY!:((((((

Autor: Kobi (Kobi2003_at_wp.pl)
Data: Thu 21 Aug 2003 - 14:35:13 MET DST

czy ktos jest mi w stanie cos doradzic?
1. owierajac kazdy dokuemnt worda pokazuje sie3 komunikat: "ten dokument nie
moze byc zarejestrowany. Nie mozna wiec bedzie do niego tworzyc laczy.
(C:\Program Files\...\STARTUP\EEFONTS.DOT) .
2. Czesto wchodzac do OUTLOOKA lub worda lub internetu pojawia sie
komunikat : svchost.exe wygenerowal
bledy. nastapi zamkniecie programu przez Windows - albo jakos tak.
Tworzony jest dziennik bledow)
3. nie moge wchodzić na strony kodowane ( np. zalogowac sie w banku)
4. Ostatnio pojawia sie kominikat , że wystąpil blad asystenta office i czy
chcesz go zainstalowac
5. Nie moge wejsc na strony, do ktorych link przychodzi np. w mailu (po
nakliknieciu "lapki" nic się nie dzieje).
6. W mailu po skopiowaniu jakiegos fragmentu tekstu nie mogę już go wstawic.
7. Do banku moge wejsc tylko zanim się pojawi ten komunikat, że SVchost
wygenerowal blad (wydaje mi się przynajmniej, że jest taka zależnosc).
Zawsze komputer wyswietla dane przegladarki, a u mnie czasami te informacje
w ogole się nie pokazują) W banku nie wiedza, dlaczego na ich stronie mogę
wchodzić swobodnie na wszystkie zakładki z wyjatkiem logowania??!!)
Tyle ja zauwazyłam. Najdziwniejsze jest to,że te rzeczy zaczeły sie dziac
prawie jednoczesnie zarowno w laptopie a potem w stacjonarnym dokladnie
takie same objawy! Mam stałe lacze, więc ktos może ktoś się niezle zabawia
moim kosztem (czy to jest mozliwe??!!)
A teraz jeszcze ta sprawa z tymi podejrzanymi mailami od niby-administratora
z podejrzanym zalacznikiem.
Jak cos wymyslicie to dacie znac - z gory dziękuje
pozdrawiam serdecznie