Re: sterowniki do modemu

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 21 Aug 2003 - 13:43:41 MET DST

> czy ktos wie skad sciągnąć sterowniki do modemu zoltrix Win HSP 56k??? na
> stronie producenta są tylko pod :
> sagitta, external, aquila itd. z góry dziekuje za odp.

Win HSP 56k to tylko ogolna nazwa podawana pod windows. Musisz wiedziec jak
sie nazywa ten modem wtedy nie bedziesz mial problemu z poszukaniem
sterownikow.
Proponuje zaczac od:
- zobaczenia na gwarancji co kupiles
lub
- wyciagnac modem i spisac oznaczenie ukladu na modemie i poszukac w google
ktory model mial taki chip

BTW: o ile mnie pamiec nie myli mogl to byc albo spirit albo cobra. Niestety
na 100% nie powiem, trzeba sprawdzic samemu.