Re: [LCD] DVI - D-sub

Autor: Tomek (labeo7_at_usun_to.poczta.onet.pl)
Data: Thu 21 Aug 2003 - 13:43:19 MET DST

Użytkownik "KRzysiek" <atarist-no spammerom-_at_klub.chip.pl> napisał w
wiadomości news:bi23k0$2ar$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> .... interesuje mnie faktyczna poprawa jakosci obrazu przy korzystaniu z
DVI
> w stosunku do D-sub. Czy bedzie to tylko i wylacznie wyreczenie mnie z
> recznego ustawiania Clock i Phase ?
(...)

Mam lcd i korzystam z D-sub. O problemie ktory piszesz bylo juz wielokrotnie
na grupie. Wynika z tego, ze jakos obrazu w zasadzie zalezy od jakosci karty
graficznej. Przy dobrych kartach graficznych nie widac roznic miedzu zlaczem
analogowym a cyfrowym. Wiec wszystko zalezy od tego jaka masz karte grafiki.
DVI to u mnie dodatkowy wydatek zwiazany z przewodem i tez karta (moja nie
ma wyjscia cyfrowego), wiec jesli u ciebie jest podobnie to chyba nie warto
sie w to bawic.
Jesli masz karte z DVI to najlepiej pozycz o kogos przewod i sam ocen
roznice w jakosci obrazu.

pozdrawiam
Tomek