Re: Zainfekowany Exploder!

Autor: jurek (malin74_at_hoga.pl)
Data: Thu 21 Aug 2003 - 13:31:16 MET DST

"Magdunia" <lesheque_at_NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message
> Mam problem. Na jakiejs szemranej stronie (chyba byla to Astalavista :))
> Zainstalowala mi sie jakas debilna wyszukiwarka jako
> strona domowa w Explorerze. Problem w tym, ze od tej pory zablokowane
zostaly
> klawisze w Opcjach Internetowych, sluzace do zmiany
> strony domowej! Moj Explorer zostal uwieziony, a ja, czy chce czy nie
musze

Nie musisz, nie musisz, to jest zwykła zmiana w rejestrze systemowym, często
stosowana na "szemranych stronach" i dowodząca jak g... produktem jest MS
Win + IE. Aby to odwrócić najlepiej znajdź jaiś program do tweakowania
systemu (MGTweak lub coś takiego) w opcjach należy odznaczyć blokowanie
dostępu do menu opcji w IE. Możesz też zmienić w takim programie stronę
startową IE. Dla zaawansowanych: poszukaj regeditem nazwy tej strony i
wykasuj lub podstaw pustą.

Pozdrawiam
Jurek