Re: muzyka z mp3

Autor: alkos (CIACHalkos_at_tlen.pl)
Data: Thu 21 Aug 2003 - 13:11:35 MET DST

Użytkownik "wolf" <wilu13_at_wp.pl> napisał w wiadomoœci

> Użytkownik "alkos" <CIACHalkos_at_tlen.pl> napisał w wiadomości
Winampa

> MPC,
> potem

> pozdro wolf

Co do karty się nie wypowiem, bo nie mam a z tego co wiem Live'ów jest
kilka; ale głoœniki przesłuchiwałem niegdyœ - lekka kicha... nadajš się do
gierek i DVD, ale muza brzmi plastikowo (poza tym że same z siebie podbijajš
wysokie i niskie pasma, co dla mnie je z miejsca dyskwalifikuje).

Tak czy inaczej powinieneœ słyszeć różnicę między winampem a foobarem... na
mojej Yamasze YMF724 + Technics słychać, i to konkretnie...

pozdro,

alkos