Re: Dobry zasilacz ATX... jaki?

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 21 Aug 2003 - 11:24:08 MET DST

> Witam, chce kupic i wymienic zasilacz, jaki zasilacz wybrac? tak aby mial
> okolo 400W, byl cichy, wydajny i trzymal napiecia, za jakosc sie placi
wiec
> cena nie gra roli, prosze niech ktos mi poleci jakis konkretny i
sprawdzony
> model (komputer domowy).

z uwagi na to, ze pewnie i tak nie wykorzystasz tych 400W to ja mam taka
propozycje:

Antec True 330 lub Antec True 380 - zasilacze te maja calkowicie niezalezne
linie zasilajace przez co nie ma zadnych ograniczen co do obciazania jednej
z nich (+5V ; +12V ; +3.3V).

Jezeli cena zbyt wysoka to wystarczy Tobie chieftec 360W.