GeForce 2 Ti - na co zamienic?

Autor: Wozik (wozik_at_stone.pl)
Data: Thu 21 Aug 2003 - 09:39:21 MET DST

Hello,

ostatnio niestety jestem coraz bardziej poza tematem, dlatego pytanie
do Was.

Na co zamienić GF2 Ti, aby pograć od czasu do czasu w nowsze gierki w
1024x768 niekoniecznie z full wypasem detali.

Jak widać trzymam się starszych konstrukcji i taką też chciałbym
nabyć - maksymalnie mogę wydać 300-350 zł.

Czy ktoś z was pogrywa od czasu do czasu i doradzi mi jakąś kartę?
Czy zauważyłbym dużą różnicę przesiadając się na RADEONa 9100?

--
  ___//]    ____   wozik[at]stone kropka pl
 `(_)-------(_)''  ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766