Zasilacz ATX do obudowy Desktop

Autor: Milimetr (sontos_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 21 Aug 2003 - 09:15:16 MET DST

Witam,

Właśnie zamierzam nabyć wypasioną obudowę typu Desktop, która ma możliwość
zastosowania standardowego zasilacza ATX.

Pod względem jakości interesują mnie zasilacze Anteca True Power, Enermax oraz
Zalman 400 Watów.

EnermaX pasuje mi w sumie najmniej, bo jest najgłośniejszy, poza tym do
desktopa ma lekko za długie kabelki.

Natmoiast mam inną wątpliwość, czy do obudowy Desktop można wogóle zastosować
zasilacz, który ma dwa wentylatory (tak jak Antec). Bo niby jak ma ten
wewnętrzny wentyl pracować? Z dołu blacha obudowy i z góry blacha obudowy?

Doradźcie proszę.

Pozdrawiam,
Milimetr