radeon 9100 - problem

Autor: Olek (rolczyk_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 21 Aug 2003 - 07:51:46 MET DST

    Witam, od niedawna mam karte radeon sapphire 9100 64 DDR 128-bit. Mam
Atlona 1 G na plycie Epoxa 8k7a i niestety mam pare problemow:
Po wlozeniu karty do koputera (system windows XP) i zainstalowaniu
sterownikow catalyst 3.6 (orginalnych dolaczonych na CD do karty) windows
chodzi ok, ale po odpaleniu Benchmarka (3DMark2001) na ekranie pojawiaja sie
paski pionowe i zawiesza sie komputer. Nie dochodzi nawet do pierwszej
strony. Pomyslalem, ze to moze wina systemu wiec przeinstalowalem windowsa
od nowa i niestety to samo. Dodam jeszcze, ze probowalem z roznymi
sterownikami od 3.2 do 3.6. Zainstalowalem sobie dema do przetestowania 3D i
Ati Dolphin 1.1 nie odpalil sie bo pisal, ze mu jakis sterownikow brakuje,
Ati Rachel pszlo bez problemow, a po odpaleniu Ati Nature wystapil podobny
problem jak w 3DMarku.
Dodam, ze jeszcze probowalem odpalic 3DMark2001 z opcja, ktora wylacza
strony tytulowe pomiedzy testami i o dziwo Benchmark ruszyl, ale doszedl do
testu chyba nature(to jest ten test gdzie pojawia sie laka z drzewko - czy
cos takiego) i komputer sie zawiesil.
Mam jeszcze jeden problem, po zainstlowaniu Directx 9.0 3DMark2001 nie
odpala sie i pisze komunikat, ze wymaga Directx 8.1, czy to normalne czy
tylko u mnie sie tak dzieje.

Z gory dziekuje za odpowiedz

--
Pozdrawiam