Zasilacz czy plyta

Autor: ALLUMINAS (alluminas_at_poczta.fm)
Data: Thu 21 Aug 2003 - 06:13:30 MET DST

Witam !!!

Mam taki problemik. Kupilem obudowe Codegena i po podlaczeniu plyty glownej
(w poprzedniej zasilacz sie spalil) i probie startu wiatraczki od
wentylatora i k.graf wykonuja po ok. 1/4 obrotu, natomiast zasilacz wogole
nie startuje, czyli no power na pokladzie. W zwiazku z tym mam pytanie, czy
to przypadkiem nie zasilacz lub ew. przycisk ?? Wydaje mi sie ze jakby
plytka siadla to by zasialacza odpalal. Poza tym mam pytanie, jak sprawdzic
zasilacz bez podlaczania do plyty glownej ??

    Pozdr. i Thx - ALLUMINAS