Re: Temperatura Athlona 1200

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukaszekled_at_wp.pl)
Data: Thu 21 Aug 2003 - 02:06:48 MET DST

Wojtek09061 dnia 2003-08-21 stwierdził(-a):

> Witam wszystkich grupowiczów. Jestem od niedawna posiadaczem Athlona
> 1200 Thunderbird na płycie MFI AD70-SR. Temperatura procesora wynosi
> przeciętnie 47-54 stopnie Celsjusza. Czy jest to temperatura normalna
> dla tych procesorów ??? Z góry dziękuję za wszelakie odpowiedzi.
> Pozdrawiam .Wojtek

Stary. Dla mnie to ona jest spora. Zastanowiłbym sie co jest nie tak w
kompie. Spójrz czy nie masz źle wentyla założonego, otwórz obudowe,
ewentualnie skocz do sklepu po nowy wentyl. I nie trzymaj długo
włączonego kompa, bo przy takiej temperaturze tylko sie proszisz o
smród spalenizny. A tak serio to ta temperatura jest zupełnie normalna,
nic sie nie powinno stać.

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled_at_wp.pl
# lukled_at_tlen.pl   GG:503647