Re: Odp: zasilacz Chieftec HPC 360-202

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Thu 21 Aug 2003 - 01:22:55 MET DST

ZOMO wrote:

> moja plyta - Epox KP6 BS - 2procesorowa ale mam wsadzony tylko
> 1xCel 1000 (na przejsciowce:-)) - co do czujnikow na plycie to jak
> na swoje czasy plyta byla dosyc wypasiona,

"Wypasioność" nie ma tu nic do rzeczy. Sensorki i ich wskazania można
spierniczyć na kilka różnych sposobów :-> IMO sensorkom można ufać
dopiero wtedy, gdy się przetestuje poprawność ich wskazań.

> co do mierzenia miernikiem to wole nie ryzykowac wsadzenia probki w
> plyute ....

+5 i +12 masz np. we wtyczkach od napędów, do reszty da się dobrać we
wtyczce ATX (od strony przewodów) - jak będziesz robił spokojnie i
sensownym sprzętem (tj. prawdziwe końcówki kabli od miernika, poizolowane
i poosłaniane gdzie trzeba, nierozpadające się) to nie widzę ryzyka.
Możliwe tylko, że będziesz musiał np. wykręcić zasilacz, żeby się
wygodnie dobrać do gniazdka ATX.

--
Pozdrówka,
        Artur