panel LCD - pomocy

" -->

Autor: <--Marcin B.--> (WYTNIJmarcin.9977_at_wp.pl)
Data: Wed 20 Aug 2003 - 21:40:58 MET DST

Witam
Kupiłem sobie właśnie panel Samsunga i kolory ma super ale jedna rzecz
mnie gryzie. Co pewien czas litery, głównie czarne na białym tle, są
lekko rozmazane. Na teście nokii (test z takim szarym polem) widoczne są
rozmyte grube, pionowe linie - chyba lampy. Linie te są poszarpane i
grube na ok. 3-4 cm. Każda tak sama.
Czy jest to normalne w panelach czy reklamować? Do soboty mam czas na
wymianę. Proszę o poradę.

--
Pozdrawiam - Marcin B.