Re: Monitor LCD 17- ma byc takze do gierek.

Autor: Tomek (tomek77gda_at_wp.pl)
Data: Wed 20 Aug 2003 - 20:45:53 MET DST

> Nieeee..... no niee......
> Wiem że prowokuję taką opnią i mogę być za chwilę zjechany równo, ale
> nie jest możliwe że: "NEC 1701 jest kiepski i ma morę, tudzież nierówne
> podświetlenie".
>
> Bzdura kompletna. Przyczyna może tkwić wszędzie ale nie w monitorze.

Wiem co widzialem i ja, i jeszcze jedna osoba bedaca ze mna.
Nie zamierzam nikogo do niczego przekonywac, widze ze jestes Fanatykiem
firmy En I Si.

W nokia test jest takie cos jak Geometry Test. Koleczka za kazdym
kliknieciem wydawaly sie przesuwac.

W nokia test jest takie cos jak Resolution test i Moire Test. Obraz w nich
nie byl rownomierny, prawie w polowie i na skraju z prawej strony z gory na
dol byla ciemniejsza smuga, a w moire - na rogach mora.

Szkoda, że nie wzialem cyfrowki ze soba, uwiecznilbym na zdjeciach. A tak
narazam sie na opinie typu "a lyzka na to: niemozliwe".

Ale oczywiscie, NEC 1701 to Twoje dziecko i bedziesz go bronic, chocby nie
wiem co :-))
(wiem, jako upierdliwy klient, ktory wytyka wady produktowi, ktory
sprzedajesz, pewnie odstraszam Ci klientow ha ha ha. a ja po prostu mowie,
co widzialem. A wady wzroku nie mam - badania aktualne mam :)

Pozdrawiam
T.