Re: zasilacz

Autor: Kamil Kumicki (limaczekNOSPAM_at_o2.pl)
Data: Wed 20 Aug 2003 - 20:37:51 MET DST

W dniu Œr, 20 sie 2003 16:27:48 GMT, "Endruz" <endruz2000@@yahoo.com>
naskrobał:

> czy do konfiguracji: Epox, 1,7 AMD XP, 40GB BIV + 80GB BIV, GF4 MX,
> 256 DDR, DVD(Toshiba) + CDRW(Liteon), SB Live, 2xLAN wystarczy
> zasilacz Chieftec'a 360W czy lepiej dolozyc i kupic mocniejszy ?

Chieftec 360W spokojnie wystarczy do twojego zestawu. W moim sigu widzisz
mój konfig i ten zestaw cignie bez problemów (wahania napięć w granicach
5%) firmowy, co tu dużo gadać, Enlight 250W. Więc Chieftec 360W przy twoim
zestawie będzie miał jeszcze duży zapas mocy

> Mam obecnie spory problem z zasilaczem (np. przy 2 dyskach wylacza sie
> podczas ogladania DIVX ..., podczas wiekszych obciazen rowniez),
> dlatego juz nie chce kupowac byle czego, boje sie ze w koncu dojdzie
> do samospalenia ;) Z lektury Google wywnioskowalem, ze Q-tec itp
> raczej nie sa solidnymi wyrobami, wiele osob ma zastrzezenia rowniez
> do testow na stronie TH, mimo wszystko jestem sklonny zaufac
> Chieftecowi - nurtuje mnie jedynie pytanie czy te 360W przy mojej
> konfiguracji nie bedzie za malo...

Tak jak napisałem wyżej: starczy i to nawet ze sporym zapasem!

--
Pozdrawiam - Micki		| Windows XP, Xnews 5.04.25 |
| AMD Athlon XP 1700+@2000MHz + CoolerMaster XDream HAC-V81 |