Re: Gotowy Zestaw!

Autor: Sztygar (mail_at_aol.com)
Data: Wed 20 Aug 2003 - 19:53:38 MET DST

> Bo:
>
> a) nie uzytkowales _dobrych_ obudow
fakt, mialem ostatnimi czasy tylko obudowy dawane w zestawie. powidz mi
jednak - czym rozni sie _dobra_ obudowa od chociazby tej mojej? mozesz
wskazac jej wady? chetnie sie czegos naucze

> b) masz zestaw ktory nei wymaga _porzadnego_ zasilacza
to tez fakt. plyta gigabyte 8pe800 ultra, cdrom, nagrywarka, barracuda 40gb,
stary g-force, cel 1.7.

> c) nie ma tanich i dobrych obudow i tak samo zasilaczy
z tym tez sie zgodze. uwazam jednak, ze sa w miare tanie obudowy
_wystarczajace_ i z punktu widzenia niewymagajacych uzytkownikow mozna
powiedziec nawet, ze sa dobra lub bardzo dobre.
a na zasilaczach nie znam sie zupelnie. :(

pozdrawiam,
Sztygar