Re: Epox rda3+ ???

Autor: gREG (greg_at_ds.dot.pg.dot.gda.ot.pl)
Data: Wed 20 Aug 2003 - 19:54:20 MET DST

> - wylaczylem system, ale komp sie nie wylaczyl - wiec ja mu power ciach,
tzn. nacisnales przycisk Power w obudowie kompa czy wylaczyles zasilanie na
listwe?

> Chyba od bezposredniego wylaczenia zasilania plyta nie padla?

a dlaczego nie?
szybkie obnizenie napęcia powoduje wzrost napiecia na uklach z
indukcyjnoscia..np w zasilaczu...jesli masz jakis marny zasilacz (np. taki
jak ja...Codegen tfu! :)) to mogl ci ze tak powiem zejsc...
pzycz od kumpla zasilacz i sprawdz-a nuz plyta zyje..
pozdrawiam
gREG