Re: Skanery Agfy Snap Scan

Autor: Rafal (misiek_at_atlas.cz)
Data: Wed 20 Aug 2003 - 18:13:49 MET DST

Pewnie pojawia sie komunikat "please connect or switch on your scanner"
mimo, ze maszyna jest podlaczona. Mam taki skaner i chociaz dziala bez
problemu z najstarszym z moich komputerow (amd k6 350) to z zadnym z
nowszych nie daje rady. Nie pomaga instalacja najnowszych sterownikow.
Mozesz wyjasnic co z tym SCSI?

Pozdro
Użytkownik "JaPoL" <japol_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Anna Falkowska" <ania_falkowska_at_poczta.fm> napisał w
wiadomości
Proszę