Re: Barton 2500... czy warto?

Autor: Tomek (tomek77gda_at_wp.pl)
Data: Wed 20 Aug 2003 - 17:52:50 MET DST

> eee tam czepiasz sie, raczej niezrozumiales pytania i dales fatalna
> odpowiedz

To nie byla odpowiedz, to byl komentarz :)

> 2. jaka ma wydajnosc w stosunku do atlona2000(palomino)?

Odpowiadam: jest LEPSZA :)

> 3. czy warto sie przesiada z palomino2000 na bartona2500? czy moze lepiej
> jakas inna opcje rozwazyc.

Jesszcze raz o slowie WARTO:
dla niektorych WARTO doplacic 1000 zl i miec przyrost wydajnosci o 15% w 3d
marku (do przyklad, dane fikcyjne),
a dla innych WARTO miec te 15% mniej wydajnosci ale za 1000% np kupic sobie
korbe Shimano XT (do roweru) lub dobry garnitur Bossa na przecenie.

> 4. prosilem o opinie ludzi ktorzy maja wlasnie bartona.

Mysle, ze niezaleznie od tego, czy go mam czy nie, odpowiedz moglaby byc
taka jak w p.3.

Slowo, a raczej pytanie "CZY WARTO" jest bardzo BARDZO wzgledne.

EOT.

Pozdrawiam
T.