Re: Isdn-problem

Autor: jazdzig (jazdziosg_at_wp.pl)
Data: Wed 20 Aug 2003 - 14:45:59 MET DST

Andrzej wrote:
: Witam,mam isdn micronet 3200 (wewnętrzna karta) próbije instalnąc to
: pod win 2000 ,cały czas jest konflikt-kontroler sieci,pod koniec
: instalacji pokazuje sie komunikat::::wystapił błąd podczas instalacji
: urządzenia,,--Nie został wybrany sterownikdla zestawu lub elementu
: informacji o urządzeniu"" (sterowniki mam oryginalne) jak temu
: zapobiec?????

Spróbuj ściągnąć aktualne sterowniki lub skontaktuj się ze sprzedawcą.

--
Pozdrawiam
jazdzig