Re: Pytanie do posiadaczy obudów Chieftec-a

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 20 Aug 2003 - 11:26:47 MET DST

Użytkownik "Janusz Nowicki" napisał:

> Czekam z niecierpliwością na zdjęcia - zwłaszcza na dokładne
> zdjęcie koszyka z trzema dyskami...

To ja poprosiłbym jeszcze o dokładne zbliżenia na mocowanie klapki i zdjęcie
bez tej klapki. Właściwie, to dla mnie ciekawy będzie każdy milimetr tej
obudowy.

Tak na marginesie, gdyby któryś Chieftec miał taką klapkę jak na ta obudowa,
to już byłby mój:
http://www.3rsystem.co.kr/english/product/case/r101.asp

P.S.
Widzieliście amerykańską stronkę Chiefteca?
http://www.chieftecusa.com/

To też warto zobaczyć:
http://www.pcextreme.net/reviews.php
Jest parę ciekawych recencji (oczywiście Chieftec też się załapał).

--
Pozdrawiam,
Sniper