Re: listwa do UPSa

Autor: Archie (_NOSPAM_archie_at_rembridge.net)
Data: Wed 20 Aug 2003 - 10:51:02 MET DST

"Sierp" wrote...
> Witam
Rowniez.

> Zastanawiam sie nad rozwiazaniem podlaczenia rzeczy w
> serwerowni normalnie podpietych do listwy (switche, modemy)
> do UPSow.
Ja mam tak podpiete.

> Moze ktos sie orientuje czy sa gotowe rozwiazania (oraz
> gdzie ew. je kupic - w Wawie lub wysylkowo) do tego?
> Ja widze trzy wyjscia
> 1) zakupienie listwy ktora moze byc wpieta do UPSa

Nie ma takich :-) (tzn. ja nie znalazlem w W-wie, a szukalem dosc dlugo.

> 2) zakupienie kabla ktory bedzie przejsciowka pozwalajaca
> podpiac listwe do UPSa

Czegos takiego tez nie znalazlem :-)

> Dzwonilem np. do APC i ani numeru 1 ani 2 nie maja

Ja zwiedzilem jeszcze gielde elektroniczna w W-wie, Wolumen, Gielde
Komputerowa.

> 3) samemu przerobic kabel aby podpiac listwe do UPSa
> (zmienic koncowke)
>
> Ostatniego punktu wolalbym uniknac
> Jakies propozycje?

Kupilem przedluzacz do komputerowego kabla zasilajacego ucialem mu jedna
koncowke, zalozylem koncowke z 4 gniazdami (z uziemieniem oczywiscie) i
chodzi bez problemow.

Pozdroffka Archie