Re: Monitor 17stka

Autor: <<< Pitt >>> (USUN_TOpitt_1_at_wp.pl)
Data: Wed 20 Aug 2003 - 00:03:07 MET DST

Użytkownik "Tomek B" <brokuli_at_no.spam.op.pl> napisał w wiadomości

> Jednak dowiedzialem sie o jakis paskach biegnacych przez obraz.
> Nie moge sobie tego wyobrazic. Pewnie ze zobacze w sklepie, ale
> prosze teraz o jakis opis tego zjawiska. Czy potrzebna jest lupa, zeby
> je zauwazyc?

Są 2 paski ale widać je tylko na jasnym tle i naprawdę można się
przyzwyczaić i nie zwracać na to uwagi
Diamondtrony, trinitrony tak mają i jeśli chcesz mieć super obraz to musisz
się pogodzić z tym że tak musi być :)

> p.s. Ten NEC to ogolnie trafiony pomysl, czy nie???
Bardzo dobry wybór
Wg. mnie najlepszy monitorek na rynku ( przy rozsądnej cenie ) a testowałem
całą masę różnych modeli bo miałem możliwość przetestowania sobie każdą
sztukę 1 dzień w domu i na koniec sobie zostawić najlepszy monitor.
Na początku podłączyłem LG ten najwyższy model 17" i oddałem go do sklepu
tego samego dnia, zupełnie nie podobał mi się obraz.
Przeleciałem przez najwyższe modele: Samsunga, Iyamy, Philipsa, LG i
faktycznie Nec miał najładniejszy obraz.