Re: system nie bootuje - pomocy :)

Autor: Dariusz Kuliński / TaKeDa (dp4declo02_at_NsOnSePaAkMemail.com)
Data: Tue 19 Aug 2003 - 19:12:12 MET DST

On Wed, 20 Aug 2003 11:35:44 +0200, Adams wrote:

> [...]

> No, no, chyba sie nie uwazalo na zajeciach :)))
> Zasilacz jest tez do wymiany.

O takich rzeczach mi nie mówiono :) Zresztą z microsoftu mam tylko MCP a to
bajecznie prosto można dostać :P

> Ale powazniej.
> Nie mozna przenosic systemow opartych na
> technologii Windows NT.
> Jezeli komputer ma zblizona do identycznej konfiguracji
> do tego z ktorego wyciagnieto system to moze sie udac.

No właśnie wiele razy to robiłem i się udawało, ale fakt, maszyny były
dosyć do siebie podobne.

> Dodatkowo jest problem w postaci dysku i biosu
> na starym kompie, NT nie korzysta
> z ustawien biosu dla HDD.
> Mozesz zobaczyc czy jak wylaczysz HDD w biosie
> to system wystartuje, wczesniej czy pozniej zobaczysz
> niebieski ekran.

nie za bardzo rozumiem, piszesz że nie używa BIOS'u a później o BSOD?

Dziękuję za odpowiedź.

--
takeda_at_IRCnet.EFnet
ICQ# 15827691, GG# 113344, EMAIL: dp4declo02_at_NsOnSePaAkMemail.com