Re: Pytanie do posiadaczy obudów Chieftec-a

Autor: von_Kowal (von_Kowa.l_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 19 Aug 2003 - 18:20:30 MET DST

     W tej chwili posiadam Chieftec MA-01SL-D big tower. Mam w sumie
ponadprzecietnie wypachany zestaw wiec zauwazylem że nawet w Chieftecu
przestaje sie powoli miescic. W obudowie znajduja sie dwa zasilacze 2 X 360
W ... pojedynczy Chieftec nie bardzo dawał sobie juz radę i dołozyłem
drugiego. Oprócz 4 WD w RAID które umiesciłem w ramkach. Mam jeszcze 3
Aluminiowe kieszenie Tracera (kieszenie to chyba jedyny produkt tej firmy
który mógł bym z czystym sercem polecić)w nich 2 i następny w ramkach za
regulatorem 80 GB Maxtor w drugiej macierzy RAID na kontrolerze Adapteca
. Do tego CD Teac 40 X i CDRW Teac 52 X. Posiadam Abita KD 400 RAID który to
chyba jest największa płytą nie serwerową jaka widziałem .. jest nawet lekko
szerszy od swoich poprzedników które i tak były już wielkie. Za grzałkę w
kompie robi Athlon 1700_at_2700 na 1.9 V core, oraz Radeon 9500 Pro Herculesa z
pasywnym chłodzeniem Zallmana oczywiscie kręcony. Do tego Soundblaster
Audigy, tuner Prolink HD, Dwie sieciówki 3com905C. W zestawie oczywiscie
okrągłe kable (takie zwykłe No-Name bo na Colermastery nie urobił bym bo 6
sztuk to juz spory wydatek).jak na razie mam jeszcze jedna kieszeń w
rezerwie na bierzące operacje. Temeratury naprawde bardzo korzystne
procesor nie przekrozył nigdy 53 stopni przy chłodzeniu skręconym na
minimum. Jak chce wywietrzyc budę to puszczam wentyle na maksa ( hałas) i
temperatura potrafi zejśc do 37 - 36 stopni

Mogę zdecydowanie polecić Chiefteca jakósc wykonania bije na głowe wszystko
co u nas dostępne w sprzedarzy, idealne spasowanie elementów, dobre
tłumienie (bardzo gruba blacha - na Chieftecu juz stawałem a nie jestem
ułomkiem ... na Codegenie to bym nie zaryzykował). Ja osobiscie kożystam z
klapki jest bardzo solidnie zrobiona i nie ma strachu aby sie wyłamała
trzymam ją najczęciej tylko przymknietą. Bez klapki obudowa nie wygląda zle
problem stanowi raczej brak napedów po kolor, powstaje tylko wcięcie po
klapce 9 reszta wygłąda w tedy standardowo z napędami na wierzchu

Co do zdjęć to postaram się chwyćic cyfraka od kuzyna i strzelic fotki bo
żaden opis nie zastapi obrazu, może uda mi sie zrobic je w weekend

Pozdrawiam