Re: głośniki.. no właśnie, jakie?

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Tue 19 Aug 2003 - 18:03:45 MET DST

Sniper napisał/a...

> No, no... 800 zł. Ładna kwota. Zastanawiam się tylko, czy nie szkoda ci w
> takim razie wywalać kasy na zabaweczki Creative'a czy Logitecha? Przecież za
> taką kasę kupujesz nic nie warty, przereklamowany sprzęt. Skoro już
> planujesz tak drogi zakup, to może jednak warto dorzucić troszkę kaski i
> kupić naprawdę profesjonalny zestaw?

 Już kiedyś pisałes o tym zestawie i prawdę mówiąc zastanawiałem się
 nad nim. Mam tylko kilka "ale".
 - kwota 1400zł jest dla mnie do przełknięcia, ale już prawie dwa razy
 tyle ile planowałem na początku.
 - zastanawiam się, czy potrzebuję takiego przecinaka. Zrobiłem dziś
 test i ustawiłem na maks SMSy5100. Stwierdzam, że nie potrzebuję nic
 głośniejszego. No, może trochę. A samsungi mają chyba 2x7.5+25=40W.
 Creaf Itrigue 3300, którego ostatnio wypatrzyłem ma 2x9+25=43W, czyli
 w sam raz. Kosztuje 500zł, czyli trzy razy mniej niż Koda.
 - nie za bardzo wyobrażam postawienie sobie tego w moim pokoju. Po
 prostu jest mało miejsca.

 Pytanie na koniec. Czy nie ma czegoś klasy sprzętu, który mi
 proponujesz, ale 2.1 a nie 5.1 i za jakieś 700zł a nie za 1400?

--
[ Michał Młynarczyk | faq @telefon.gsm.pl | GSM600... | GG 102937 ]
[ Serwis informacyjny TELEFON.GSM --- http://telefon.gsm.pl ----- ]