Re: Jaki Tuner TV?

Autor: red (red_int_at_[USUN_TO)
Data: Tue 19 Aug 2003 - 17:45:27 MET DST

> kiedys byla taka fajny serwis odnisnie tunerow - oprogramowanie, ciekawe
> artykuly itd. co sie w serwisie powinno znalezc. zsukalem go teraz i nie
> moge znalezc. skad sciagnales te programiki do odkodoywania? jest jakas
nowy
> serwis o tunerach?

wszystko co mam w zasadzie jest stad:
http://www.tvinpc.prv.pl/
http://moretv.prv.pl/
dodam ze koles prowadzacy ta pierwsza stronke ma tez taki tuner :)

> mozesz zrzucic obraz jakiegos kanalu - chcialbym zobaczyc jaka jakosc.

jakosc jest dobra, ale to zalezy od wielu czynnikow - ja na przyklad musze
sie wybrac niedlugo po nowy dwojnik, bo obecny mam jakis dziwny - robia sie
zaklocenia itp., poza tym podstawa to dobrze zmontowany kabel.

red