Re: Mierzenie odchyleń geometrii ekranu

Autor: Artur Czeczko (art_at_eno.one.pl)
Data: Tue 19 Aug 2003 - 16:41:51 MET DST

Użytkownik "Peterphk" <peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bhtav5$m08$1_at_absinth.dialog.net.pl...

> jezeli sam ich nie znasz a sprzedawca nie deklaruje, ze mozesz oddac to
> nikle szanse ...

Gdyby monitor okazał się jakimś badziewiem, to dowiedziałbym się dokładniej
co mi dają te przepisy. Monitor okazał się znośny, więc sobie darowałem.
Ba, znośny - jest chyba najlepszy z monitorów, z jakimi mam teraz
do czynienia. :-)

> A za ile kupiles o ile mozna wiedziec ??? bo np.w takim Proline to te
> monitory sa za okolo 815zl i wcale nie musisz ich kupowac w internecie bo
ta
> firma ma juz 7 oddzialow.

Za monitor i za transport zapłaciłem razem chyba 835 zł (gral.pl - teraz te
monitory
tam podrożały). W innych sklepach te monitory chodziły po ponad 900 zł.
Proline nie ma oddziału w Warszawie, więc żadna to dla mnie pociecha, że
ma ich siedem. :)

Pozdrawiam,
Artur