bezprzewodowa myszka i klawiatura

Autor: blujon (blu_at_2team.pl)
Data: Tue 19 Aug 2003 - 16:06:13 MET DST

Witam,
CZy ktoś z Was miał jakieś problemy z zainstalowaniem bezprzewodowej myszki
i klawiatury A4 Techa pod Win Xp lub 2000, bo ja tego nie mogę zainstalować,
a nie wydaje mi się, żeby był to zbyt skomplikowany proces.

Baterie mam naładowane, a mimo to ani myszka ani klawiatura nie chcą się
komunikować z nadajnikiem. Po odinstalowaniu standardowej myszki i
klawiatury restartuje kompa i czekam aż mi wykryje nowy sprzęt, ale nic
takiego się nie dzieje.

Sprzęt do wymiany?