Re: Płyta główna milczy

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 19 Aug 2003 - 15:09:01 MET DST

Użytkownik "ponadtuzin" napisał:

> Bateryjka była kiepska to wymiłem na dobrą [...]
> Gdyby BIOS był walnięty to tak by działo?

Miałem ostatnio bardzo podobną sytuację z jakąś starszą płytą. Nie dawała
żadnych oznak życia, niezależnie od tego czy odpalałem ją w pełni
wyposażoną, czy bez grafiki, procka, pamięci, itp. W każdym jednak przypadku
podawała napięcie na CPU_FAN. Wymiana bateryjki nic nie pomogła. Krótki
reset BIOS'u przy pomocy zworki również bez skutku. Ale wyjęcie bateryjki na
kilka minut zadziałało i płytka obudziła się z zimowego snu :)

--
Pozdrawiam,
Sniper