Re: Płyta główna milczy

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Tue 19 Aug 2003 - 15:11:32 MET DST

Hej

Chwała wszystkim męczennikom PcChipsa!!

Użytkownik "ponadtuzin" <ponadtuzin_at_nie_spamuj.o2.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Kupiłem sobie płytę gówną do Pentium 2 450MHz, a jest to Elpina M729 na
> Alladin Pro 2. Gość nie wie czy działa (nie miał proca), a cena atrakcyjna
> (jak coś to zwrot). I jest problem. Włożyłem proca, ustawiłem zworki,
> włożyłem grafe, podłączyłem zasilanie, odpalam, a tu nic.

To rzeczywiscie moze byc bios (ale nie musi!!). W ami biosach jest jakas
mozliwosc wgrania go z dyskietki, trzeba go miec na dyskietce w postaci
pliku .rom i przytrzymac przy uruchamianiu kompa bodajze del - nie pamoetam
niestety, nawet w takiej sytuacji czasem to dziala. Pewnie cos o tym bedzie
na PcChips Lottery http://www.stud.fernuni-hagen.de/q3998142/pcchips/

Jaką ustawiles czestotliwosc/mnoznik? sprobuj zmienic
Jaką wsadziles grafike? Wszelkie Nvidie nie lubia sie z tym chipsetem i
dosyc czesto wystepuja z nimi problemy, najlepiej wypadają ATI. A do takich
testów, uruchamiania staroci itp. dobrze jest miec pod reką jakąs starą
karte najlepiej na ISA

--
Pozdrovionka
Speedy