Re: CPC - czy ktos ma zestaw z tej strony ???

Autor: Rymasz (mrymasz_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 19 Aug 2003 - 14:39:50 MET DST

> mam zamiar kupic zestaw chlodzacy (wodny) z www.cpc.pl (WaterCooler e
> 12dB(Plus) )
> sklada sie on z bloku wodnego, pompki w zbiorniku i chlodnicy. Jednak nie
ma
> na stronie wynikow uzyskanych przez ten zestaw. Czy ktos moze z was ma ten
> zestaw z tego sklepu i jest w stanie podzielic sie ze mna wrazeniami ??

Ja mam i parenascie osob z lodzkiej sieci kablowej. Generalnie ludzie sa
podzieleni
na zadowolonych i tych co oczekiwali wiekszego bajeru :) Mamy to juz od
prawie
roku i znane mi sa 3 przypadki awarii :)

1) Kumpla co nie wlaczal pompki - za ktorym razem uklad sie rozszcelnil
(rurki
przy zlaczkach)

2*) Moja prawie - raz nie wlaczylem i mi odparowalo to co w bloku na CPU
bylo
ale system pracowal stabilnie paredziesiat minut, jak nie pare godzin :)

2) Znajomy na pewniaka przy wylaczonym kompie rozmontowywal bloki, bo
zamienial
ten na GPU i mu polecialo po plycie, bo zbiornik stal wyzej niz blok (fizyka
bywa
okrutna)

3) I ktos tam z sieci popelnil jakis blad w sztuce, ale juz nie pamietam
jaki

Testy: nie pamietam dokladnie innych, ale Athlon XP 1700+ sam 42st, z
grafika (GF3Ti200)
50st do 52 w 3D, z grafika GF2MX 42st do 47st w 3D.

Nalezy pamietac, ze obieg jest zamkniety i nie ma dedykowanej chlodnicy :)

Ale przede wszystkim cisza. Nic nie slychac, nawet w nocy. Znaczy sie
slychac jak "piszczy"
monitor, czy plyta i inne przydzwieki, ktore gina w szumie wiatru zazwyczaj
:D

Co do pompki - to niektorym "furkocze", czemu nie wiem, bo moja pracuje
non-stop
(podpieta pod UPS'a, ktorego rzadko kiedy wylaczam) i do dzis jej nie slysze

WBR Rymasz