Re: Odp: Zniknęła sesja na CD

Autor: VSS (vss_at_post.pl)
Data: Tue 19 Aug 2003 - 14:11:56 MET DST

Flap wrote:
> A teraz lamowate pytanie ;). Jak dograć cokolwiek do pierwszej sesji?
> Da się zrobić coś takiego, jak na płycie jest już kolejna sesja?

Przegraj zawartośc drugiej sesji na HDD, być może zniknie ona z CD, odpal
nero, kliknij NOWY, wybierz kontunuowanie multisesji, wtedy CD zakręci płyta
i wyświetli dwie sesje z datami i godzinami. Kliknij w te pierwszą.
Przeciągnij jakikolwiek plik do tej sesji i nagraj. Jest szansa, że
zadziała, nie wiem tylko co stanie sie z druga sesja, dlatego proponuje ją
przegrac na HDD.

--
VSS
sieci bezprzewodowe, tv przemysłowa, systemy