Re: temperatura celerona 1,8

Autor: Roy (roy_gdansk_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 19 Aug 2003 - 13:26:14 MET DST

wydaje mi sie za duzo jak na celerona bo tyle to mam na Athlonie XP 2000+
ale niech sie wypowiedza posiadacze celeronow.
Temperatura procesora wzrasta gdy musi on dokonywac intensywnych obliczen -
sa to przede wszystkim gry, ale takze kompresja mp3 i dekompresja plikow z
materialem filmowym np. mpg4 itp., a w szczegolnosci gdy karta graficzna nie
przejmuje niektorych obliczen - a twoja karta z racji tego ze ma tylko 8MB
ram pewnie nalezy do starszej generacji ktore nie maja tych funkcji. Jezeli
twoj komputer dziala stabilnie nie ma sie co martwic - procesor na skutek
wyzszej o kilkanascie stopni temp. na pewno nie ulegnie uszkodzeniu.
Wydajnosc systemu podniesie wymiana karta graficznej na jakas z obsluga np.
kompensacji ruchu.
pzdr Roy