Re: Stara płyta + duży dysk = kontroler potrzebny

Autor: Adams (adams_at_as-soft.com.pl)
Data: Wed 20 Aug 2003 - 13:00:30 MET DST

Użytkownik "kermeet" <vrplus_at_poczta.DOT.onet.DOT.pl> napisał w wiadomości
> "Adams" <adams_at_as-soft.com.pl> wrote in

> a co to takiego i co to daje? Wiem, że były takie dyski, gdzie można było
> ograniczyc ich pojemność zworkami, ale tutaj się tak nie da...
>
> Dysk to WD 40 GB 7200 RPM, 8MB cache

Np.
Some old BIOS has a capacity barrier and does not recognize the high
capacity HDD. I
n that case, the Disk Manager will solve the capacity barrier
http://www.samsung.com/Products/HardDiskDrive/utilities/index.htm

Program ten nie potrzebuje, a nawet zaleca sie wylaczyc ustawienia
dla HDD w biosie.

Program konfiguruje partycje startowa, wgrywa sobie to co potrzeba i dysk
jest widoczny. Mozna go formatowac, korzystac z fdiska itp itd.
Jedyna co trzeba to przygotowac sobie dwie dyskietki przy pomocy
programu sciagnietego ze strony producenta dysku.

A tu for you : :-))
http://www.wdc.com/en/library/eide/ezdrfb.pdf

pozdrawiam
Adams