HDD 2MB vs 8MB cache

Autor: voice (po.co_at_komu.dzis)
Data: Tue 19 Aug 2003 - 00:15:24 MET DST

Witam!
        Pewnego dnia pojawily sie dyski z 8MB cache'u...
Czesc osob pewnie od razu "rzucila" sie na nie.

Tym razem ja zamierzam dokupic dysk i nie bardzo wiem czy warto sie na
taki "rzucac"?

Prosze Was zatem o pomoc!

Dysk powinien kosztowac nie wiecej niz 450-500zl, miec pojemnosc 80GB,
wystarczy ATA100 (wiecej nie wyciaga plyta glowna). Dodam, ze zajmuje
sie grafika 2D/3D - takze czasem trzeba np. obrobic duzy plik w
Photoshopie, ale tez montazem i postprodukcja video.
Aha, domyslam sie ze wszyscy powiedza ze ma miec 7200rpm, wiec o tym juz
nie pisze...

Jeszcze raz prosze o pomoc! Na co mam zwrocic uwage? Jakie firmy
polecacie? itd...

pozdrawiam,
voice