Ludzie matrix poprostu !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Matrix (bongo_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 18 Aug 2003 - 22:50:55 MET DST

Słuchajcie kumpel przyniósł mi dysk że u niego go bios nie widzi.Oka
wylączylem kompa od zasilania odpiolem mój, podpiolem jego.Żeczywiście bios
nie widzi mówie no wygląda na to że masz zepsuty.Ale mniejsza o to teraz,
zacznie sie ciekawie.Wylączam kompa od zasilania podpinam moj i...... w
momencie gdy bios ma się brać za wykrywanie napędów staje.Robie restart i bios
stoi.Więc urzyłem zworki na płycie to przywrucenia defaultowych ustawień
biosu.Komp ruszyl ale przed zaladowanie mojej wspaniałej windy xp odpalił się
scan disk i widze mnóstwo będów myśle sobie o w %#@$& co to ma być matrix
reaktywacja?Ok scan disk zakończył działanie.Wpisuje swoje hasło zaczyna niby
moje ustawienia wczytywać i wiesza sie za każdym razem w tym momęcie.Dobra
loguje się na konto administrator(dobrze że to się przynajmiej odpaliło) i
utworzyłem nowe konto i w chwili obecnej mam prawie wszytko poustawiane ale
będe chyba po tym seansie jeszcze z kilka dni do siebie dochodził.