Re: monitro 19"

Autor: Bullzeye (kontek_at_polska.irc.pl)
Data: Mon 18 Aug 2003 - 21:26:44 MET DST

Jakze pieknego dnia Sun, 17 Aug 2003 15:37:36 +0200, "Wesol"
<lukasz12_at_go2.pl> raczyl(a) napisac:

>Kupuje monitor. Nastawiłem się na Samsunga 19 - model 959 NF. Parametry ma
>niezłe, ale najlepiej jest jak ktoś napisze jak się ten monitor sprawuje.
>Ewentualnie proszę o alternatywne modele w cenie do 1500 zł.

Sam mam ten monitor od stycznia tego roku i w najblizszym czasie
zamierzam go sprzedac. Nie, nie z powodu jakichs wad, po prostu
napalilem sie na LCD... A co moge powiedziec o tym ekranie? Obraz jak
zyleta, bardzo dobre parametry pracy... Generalnie watpie zebys w tej
klasie cenowej znalazl cokolwiek, co chociaz zbliza sie jakosciowo do
tego modelu...

--
- Jakub "Bullzeye" Kontek -  kontek(at)irc.pl -------------------