Re: odinstalowanie XP

Autor: Fubu-KinG (dj_deni_at_op.pl)
Data: Mon 18 Aug 2003 - 20:56:12 MET DST

Witam !
powinienen zrobic format X- (litera dysku) dysku i zainstalować 98

A format zrób tak wluż dyskietke startowom 98 i daj zainstaluj system
windows 98 i na koncu tego procesu co bedzie odczytywał napisz
format X i daj -TAK- i to wszystko. Jesli cos nie jasno to napisz na
dj_deni_at_op.pl

Pozdrawiam

--
eXtreme