Re: Co jest z tymi Seagatami?

Autor: MarekZ (mzural_at_op.pl)
Data: Mon 18 Aug 2003 - 17:45:21 MET DST

Witam

> Tylko sie nie przyznawaj do tego glosno w sklepie jak bedziesz reklamowal
> padniety dysk :) Dysk powinien pracowac "jak bozia przykazala" znaczy
plasko
> na elektronice albo pionowo na ktoryms z dluzszych bokow.

W markowym sprzęcie ( np. HP lub Dell ) dyski są zamontowane elektroniką do
góry, co więcej inaczej się ich nie da zamontować

> to jak myslisz co lepiej odprowadza cieplo ? Plytka z elementami
> elektronicznymi czy duuuuza (na nieszczescie plaska - choc ciekawe kiedy
> producenci to zmienia w dyskach ATA? ;) powierzchnia wykonana z materialu
> niezle przewodzacego cieplo ?

Wydaje mi się, że bardziej grzeją się części elektroniczne niż mechanika (
tu akurat można ze mną polemizować ponieważ to jest wniosek z dedukcji a nie
ze strony producenta dysku )

Co do reszty to dzięki za informacje - podjęte prze ze mnie czynności uznaję
za wystarczające

Pozdrawiam
Marek