Re: czyszczenie płytek cd-r?

Autor: Tygrysek (ty-grysek_at_wp.pl)
Data: Mon 18 Aug 2003 - 13:52:10 MET DST

> dostałem na płytkach x-disc kilka odcinków serialu niestety niektórych nie
> moge skopiować rys na płytach raczej niewidać niestety do pewnego momentu
> kopiuje a dalej staje próbowałem na starym lg 40 kktóry do tej pory dawał
> rade z 90% płyt na dvd lg z ok 95%skutecznoscia oraz na nagrywarce też ld
> która dotej pory dawała sobie rade mysle jednak że to wina płytek

Może jednak spróbuj na nie-LG... :-) Przez moje ręce przewinęło się już
kilkanaście różnego rodzaju optycznych napędów LG i 90-95% wykazywało mniej
lub bardziej poważne problemy z odczytem płyt CD, które to na napędach
innych producentów czytały się bez najmniejszych oporów.

Pozdrawiam
Tygrysek

PS
Celem tego postu NIE było wywołanie burzy nt jakości napędów optycznych
firmy LG. :-)