Re: karta isa z portami com

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 18 Aug 2003 - 11:00:43 MET DST

> tak, wylaczylem i nawet przestaly dzialac ( bo jeden jest tylko spalony -
drugi
> dobry. Dlaczego nie moze byc uszkodzona cala karta, system nie powinien
jej
> wykryc? Piszac powyzej ikony mialem na mysli diody w SDI.

Jak juz wczesniej pisalem system nie wykrywa tej karty jako karte. Po
wlozeniu tej karty pojawiaja ci sie poprostu nowe urzadzenia typu: port COM,
port LPT, kontroler FDD i HDD.
Przypomnialo mi sie jeszcze jedno ustawienia w BIOS'ie. Sproboj w "Plug&Play
cos tam ..." ustawic, ze przerwania (IRQ) 3 i 4 sa zarezerwowane dla ISA.